320
REGISTRES D
[i575]
Sieurs Prevost et Eschevins en faire promptement la levée ; et pour cest effect, faire dès demain Assemblée generalle itératif ve en la Maison Commune de laditte Ville, pour le faire entendre ausdictz Bourgeois et Citoiens d'icelle, affin de faire sortir à effect ledict commandement de Saditte Majesté. »
Ce qui auroit esté faict ainsy qu'il est contenu en l'Assemblée generalle cy après transcripte.
pour la necessité de ses affaires, il ne peult excuser lesdictz Bourgeois et Citoiens de laditte Ville d'icelle contribution, solde et paiement desdictz deux mil Suisses dont il veult estre promptement secouru pour le bien de ses affaires et service, repos et con­servation dc ses subjeclz, et s'opposer à la descente des Allemans reytres qui sont sur les frontieres de ce Royaume et veullent descendre et entrer en icelluy. "Et à ceste causs, auroit commandé ausdictz
DCI. — [Mandemens aux Quarteniers de
19 décembre 1575
#e par les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris.
"Sire Jacques Kerver, Quartenier, appellez les mesmes dix Bourgeois de vostre quartier qui estoient en l'Assemblée generalle derniere, vous trouvez tous demain, à une heure de relevée précisement et non plus tard, en l'Assemblée generalle qui se fera en la Grande Salle de l'Hostel de laditte Ville; pour en­tendre la responce faitte par le Roy aux Remons­trances qui luy ont esté faittes suivant la deliberation et conclusion de l'Assemblée generalle derniere f1'.
la Ville] pour la solde des ii" Suisses.
.(Fol. 255 r°.)
"Et enjoignez à voz Dixiniers d'amener chacun leurs Bourgeois mandez : sur peine de privation de leur bourgeoisye et des charges de voz Dixiniers, et d'estre encores condampnez par l'Assemblée en telle amende qu'il sera advisé, et vous en voz propres et privez noms : attendu l'importance de cest affaire et le trés exprés commandement du Roy.
"Faict au Bureau, ce lundi xixme jour de De­cembre M Ve LXXV. »
Pareilz Mandemens ont esté envoiez à chacun des autres Quarteniers de laditte Ville.
DCIl. — [Mandemens aux Conseillers de la Ville] pour la solde des ii* Suisses.
19 décembre 1575. (Fol. 255 v°.)
"Monsieur le premier President, plaise vous trou­ver demain, à une heure de relevée précisement, eii l'Assemblée generalle qui se fera en la Grande Salle de l'Hostel de ceste Ville; pourentendre la res­ponce faitte par le Roy aux Remonstrances qui luy ont esté faittes suivant la deliberation et conclusion de l'Assemblée generalle derniere C : vous priant n'y voulloir faillir, suivant le commendement du Roy qui nous enjoinct expressement vous prier vous y trouver et n'y faillir.
«Faict au Bureau de laditte Ville, le lundy dix neufiesme jour de Decembre m vc lxxv.
"Les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris,
"Tous vostres.n
Pareilz Mandemens ont esté envoiez à chacun de Messieurs les autres Conseillers de laditte Ville (2-.
DCIII. ----- ASSEMDLÉE SUR LA RESPONCE FAITTE PAR LE Roy AUX REMONSTRANCES CY DESSUS.
20 décembre 1575. (Fol. 256 r° W.)
Du mardy xxme jour de Decembre m v° lxxv.
En Assemblée generalle le jour d'huy faitte, en la Grand Salle de l'Hostel de la Ville de Paris, de Messieurs les Prevost des Marchans, Eschevins, Con-
seillers, Courtz souveraines, Quarteniers, dix no­tables Bourgeois de chascun quartier, Corps, Col­leges, Chapitres et Communaultez de laditte Ville; pour entendre la responce faitte par le Roy aux Re-
(|) Assemblées des 12, i3 et i5 décembre : ci-dessus, art. DXCVII et. DXCVIII. (2> Le bas du fol. 255 v° est resté en blanc.